20 narozeniny... cože?

09.05.2017

20 let... to je přes 7 300 dní... takovoá doba uplynula od té doby. Byl pátek, devátého května. Ten den jako stvořený pro tu chvíli. Slunce ještě svítilo, ačkoli už ne tak silně a před půl osmou večer se nemocnicí ozval dětský pláč a smích dvou lidí. Přes 7 300 dní uplynulo od té chvíle. Od doby, kdy jsem se poprvé podívala na svět. 

Nějak tomu nemůžu uvěřit, že už je to 20 let od doby kdy jsem se narodila... :D Mám pocit, jakoby to bylo včera, kdy jsem dělala přijímačky na gympl a byla nervózní z toho, jestli mě vezmou... :D

Ještě včera jsem se radovala z toho, že dostanu občanku a budu patřit mezi ty ,,dospěláky" :D a bum... najednou je mi 20 let, mám za sebou nejlehčí část života a teď už to bude jen horší a těžší... :D Ale ne, dělám si legraci... Dvacetiny jsou prý ty nejlepší narozeniny, tak uvidíme... :D

Všem co mají dnes, nebo v blízké době také narozeniny, přeji všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví a lásky a podobných pampeliškovin, které se přejí... Vemte si kousek mého kresleného dortu a oslavujte spolu se mnou... :D

Happy B-Day Lucy... <3

© 2017 Lucy Oakwood, Svět bez umění je jako obloha bez hvězd...
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky